detta inlägg saknar rubrik.

Datumet: 2008-01-04 Tiden: 14:29:11

Har varit skapligt lugnt på jobbet idag, dock blev det riktig stresschock för någon stund sen! Och inte nog med det så kommer det in en engelsk dam, och självklart slog det krokben för hjärnan. "Hur FAN säger man ut genom dörren, till höger och en trappa upp" på engelska!?? Faktum är att jag inte är speciellt kass på engelska, men ibland sätter det helt enkelt bara stopp! Som tur var kom min hjärna på fötter igen och lyckades förklara för damen vart hon skulle ta vägen, puh!
Det är typiskt mig att reagera sådär. I somras när vi var på Mallis hade jag bestämt mig för att öva lite på spanskan när jag var där nere. Väl inne i butikerna så var benet framme för att sätta krok igen. "Qué cos... öhm, huum.. how much?", skit också, det sket sig igen. Detta är ju inte direkt något att skryta om för spanska läraren inte!

Blir själv på jobbet om en halvtimma. Men då är det bara en timma att vara ensam för sen så slutar jag. Det blev nog stan för mig och pojkvännen iaf :) Ska försöka se om jag kan hitta något på H&M för presentkortet jag fick i julklapp, eller möjligtvis ett par jeans någon stanns :) Får se om jag har mina superögon på G och lyckas hitta de lysande kapen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0