Fika time

Datumet: 2008-01-07 Tiden: 17:56:13

Det går faktiskt otroligt bra med pluggandet. Hittat bra fakta och sådant så är nästintill klar för stunden . Ska äta mat snart och efter det ska jag nog och ta en fika med pojkvännen en snabbis och köpa en låda. Behöver nämligen den till mina skor så jag kan ha dem under sängen, där stör de ju ingen så, haha, och sen blir det mycket enklare att hålla reda på allt. Råder er att skaffa sådana om ni också har massa saker som "bara är ivägen". Kostar endast ca 130 kronor för den större varianten eller liknade på Clas Olhson, jätte smidiga :)

Tänkte kanske lägga upp lite fler bilder senare också. Sådana jag tog innan jag skaffade bloggen :) Så det blir lite mer att titta på!

Hinner jag det inte idag så kanske imorgon.


Ne nu ska jag äta, magen ropar efter näring ;)

Ha en fortsatt trevlig dag allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0