Fredag

Datumet: 2008-01-18 Tiden: 07:09:28

God morgon!

Ja jag är uppe med tuppen jag! Men å andra sidan ska jag gå hemifrån om ca halvtimma, tänkte bara slänga in ett inlägg innan.
Idag har jag, som sagt, tjejmiddag, och det ska bli super trevligt. Efter skolan kanske jag ska åka förbi någon affär men sen rullar jag hemmåt, möjligtvis så ska jag påbörja mitt hemprov i straff och process, annars ska jag bara vänta in Nicole för att börja med middagen, och kanske plocka undan lite :)
Detta kommer alltså bli en toppendag för mig. Hur ser er dag ut?

Ha en bra dag allesammans iaf (!), så skriver jag när jag kommer hem igen!
Headern blir nog klar idag med ;)

Kram så länge!

Kommentarer
Postat av: emelie

trevligt med tjejmiddag. hoppas din dag blir bra :)

2008-01-18 @ 07:15:27
URL: http://emelieisaksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0