Fynd :)

Datumet: 2008-01-27 Tiden: 15:39:01

    

Den gråa klänningen är från H&M och har egentligen kostat 300 kr. Jag köpte den för 50 kr :) Funderar dock på att sy upp denna, den är lite för lång för mig att ha typ till vardags tror jag, och den såg även bättre ut på mig som kort med.
Den lila tröjan är från Gina Tricot. Den är lite ihålig och ganska tunn. Går att ha till legging då den är lång :) Har kostat 400 kr, jag köpte den för 100 kr :)
Den tredje tröjan är från H&M. Fungerar även att ha till leggins, iaf på mig, haha. Den hade iaf kostat 200 kr, jag köpte den för 50 kr :)
Den tredje tröjan är en gammal favorit, om man säger så. Hade den tidigare i grå, men den är spårlöst försvunnen, så när jag hittade denna svarta var jag tvungen att köpa den! Den är från H&M och har kostat 200 kr, jag köpte den för 100 kr :)
Den svarta långklänningen är också från H&M. Detta är ett ganska udda köp för att vara mig, är inte den som brukar köpa "bal"inspererande klänningar, men fattade tycke för denna. Den har kostat 400 kr, jag köpte den för 200 kr. Funderar dock på att få denna uppsydd den med :)

Japp, dessa var mina fynd. Förutom ett skärp som jag inte fann när jag tog bilderna :), och lite småsaker som gled med!

Kram så länge!

Kommentarer
Postat av: ahren

Visst är det härligt att fynda?!
Jätte fina saker

2008-01-27 @ 15:41:04
URL: http://ahren.blogg.se
Postat av: emelie

oj vilka fynd :D

2008-01-27 @ 16:11:37
URL: http://emelieisaksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0