God kväll :)

Datumet: 2008-01-08 Tiden: 19:15:27

Helloj!

Var iväg på jobbet idag, och det var himla mysigt faktiskt. Jobbar som barnavkt till två nu under skoltider. Lilltjejen var mycket mer "lydig" idag och klädde på sig ytterkläderna utan sura miner och sen fick jag massor av kramar från båda två när jag skulle hem :)

Kom iaf hem för ca timma sen. Så har ätit, kollat lite tv och sen har jag sjungit Singstar med mor min :) Det är så otroligt kul! Men jag tar i som om jag vore på någon konsert eller liknande så blir öm i halsen efter några låtar :( Haha. Gillar ni Singstar? Eller annan typ av kareoke? Tycker iaf sådant är svinkul.

Nu ska jag nog inte göra så mycket. Bara ta det lugnt. Kanske uppdatera med lite bilder och så :)
Dagens outfit är något som det flesta kör med, är det något som önskas till denna blogg?

Kram på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0