God.. kväll? :)

Datumet: 2008-01-09 Tiden: 18:59:18

Nu är jag hemma, äntligen. Trodde egentligen inte att jag skulle orka med skoldagen. Kändes som om jag gick på en båt i ett otroligt oväder större delen av dagen. Ja, svajjigt helt enkelt. Trodde jag var på väg att bli riktigt sjuk. Tror dock att jag har turen på min sida och att det bara hänt något med öronen som ordnar sig av sig själv efter ett tag. Öronen, egentligen, vad dumt det låter, att de kan påverka balansen. Men men, människokroppen är ett under :)

Jobbade ju idag efter skolan. Och fick iaf ett halvmysigt välkomnande. Inga kramar, för de skulle sparas tills när jag gick. Men de klädde på sig och var klara på momangen :) Va glad jag blev!
Vi, jag och den yngsta av tjejerna som vi kallar A, hade ett litet intressant samtal under vår leka affär lek. Såhär lät det:
A: Imorgon är det torsdag så då är det stäng.
Jag: Jaha, varför då?
A: Jo för att min chef säger de.
Jag: Varför är det så?
A: Jo, för att han är chef! Skynda dig och gå, för nu kommer han och han tycker ju inte om människor, förutom mig.

Haha, tycker bara det är gulligt med barns fantasi. Efter detta sprang hon med grejer till mig och viska för att inte han, som inte fanns, skulle höra. Men efter ett tag åkte han hem och då kunde man prata normalt igen för han bodde långt bort, i Gran Canaria :)

Nu ska jag nog bara ta det lugnt. Kanske kolla lite på civilrätten som vi har till på fredag. Men kan det skapligt bra.
Vad har ni för er då?

Kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0