God kväll?

Datumet: 2008-01-15 Tiden: 21:40:54

Sitter och kollar på Gynnings program tillsammans med syster och kusinen. Tycker faktiskt att det är rätt kul, iaf detta avsnitt.
Har ju sovmorgon imorgon, börjar 10. Dock kanske jag hakar på kusinen 6.20 imorgon bitti ut och promenerar. Får se om jag orkar med de, om jag kommer i säng i tid och så, annars får det bli på torsdag :) Höll på med sådant förut, men det var under ljusare tider. Tycker inte om att gå ensam i mörkret, men funderade på att börja när det blev ljust igen. Dock är det ju skönt om man kan hänga på kussen ibland, inte lika läskigt då! haha. Men tydligen går han en sträcka där det inte finns några lampor... lite läbbigt.

Ska jag och promenera så blir nog detta mitt sista inlägg för kvällen, så sov så gott isf och glöm inte kika in imorgon också :)

Tack till er som läser min blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0