God morgon!

Datumet: 2008-01-12 Tiden: 09:52:27

Hoppas ni har sovit gott, det har jag gjort iaf :)
Idag är dagen då jag och pojkvännen ska fira med tre rätters middag och snacks och mys! Och så blir det bio imorgon då, på vår ett års dag. Iaf så ska jag åka in till stan och möta upp honom och fixa lite grejer och ta en fika. Hade trott sådär vid 12 tiden, om inte senare. Men när jag vaknade hade jag fått ett sms om att det kanske kunde bli vid 11. Så det är bara sätta igång och göra mig iordning och slänga i mig lite frukost. Hade även planerat att få some time alone inne i stan för att kika på lite grejer, men får lösa det på ett eller annat sätt. Vad ska ni hitta på idag då?

Måste bara få fråga, för jag antar att någon vet. Vad är skillnaden på unika besökare, och antal sidvisningar?

Ne, nu måste jag gå och göra mig i ordning :) och käka lite havregrynsgröt. Köpte solrosfrön och linfrö i går att ha bli så det blir smaskens ;)

image77

Kram på er så länge!

Kommentarer
Postat av: annika

har faktist inte heller full koll på det där med unika besökare och sidvisningar.. ;)

2008-01-12 @ 13:49:55
URL: http://photonbywe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0