God natt!

Datumet: 2008-01-08 Tiden: 21:04:51

Nu ska jag kolla lite på någon film som är på 3an och sen ska jag nog sussa för kvällen :) Så det blir inga fler inlägg denna kväll.
Måste bara berätta, hahaha. Klänningen jag skrev om igår som jag sa att jag funderat på att köpa? Drömde om den inatt. Det började närma sig nyår och så märker jag att min outfit (som är min balettdräkt) går sönder så jag ger mig ut i ett desperat försök att hinna köpa klänningen. Väl framme stänger de precis dörrarna och det var försent. Fick alltså den inte :( fy vad ledsen jag blev. HAHA. Funderar på om detta är ett tecken?:)

Men men, Sov så gott allesammans iaf :) Och dröm sött!

tack till alla som läser min blogg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

okej :) nej men ja skulle behöva!

2008-01-08 @ 22:05:53
URL: http://louiiiiize.blogg.se
Postat av: Anonym

vad är de för hemsida? :)

2008-01-09 @ 07:01:53
URL: http://louiiiiize.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0