God natt!

Datumet: 2008-01-13 Tiden: 00:30:55

Hoppas ni har haft en underbar kväll allesammans! Det har iaf jag.
Har ätit väldigt god middag, samt massa annat smask! Kollade på filmen Next vilken jag fann vara väldigt underhållande. Vad har ni gjort  denna kväll då? :)
 
Har nu fått svaret på frågan angående sidvisningar och unika besökare :

unika besökare innebär hur många OLIKA ip-adresser som besöker din blogg varje dag, dvs hur många olika personer som besöker den.
antal sidvisningar visar hur många gånger din blogg blivit besökt den dagen, om en ip-adress besöker tre gånger räknas alltså alla tre gånger in här medan den ipadressen bara räknas in en gång i unika besökare. :)

Alltså måste detta betyda att ni som faktiskt besöker min blogg, gör det ganska många gånger per dag :) Så berätta, vilka är ni?

Kram och fortsatt trevlig natt, nu ska jag fortsätta umgås med min sötnos!



Känner mig lite dum faktiskt. Lovar er flera bilder på bloggen, men så är jag ganska så dålig med uppdateringen ändå! Nu ska jag ta mig själv i kragen och försöka fota mer av min vardag :) Skäll ut mig om inte ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0