God natt!

Datumet: 2008-01-14 Tiden: 21:29:59

Japp, ni läste rätt! Klockan är snart halv 10 och nu ska jag hoppa i säng för att få lite sömn. Tänkte testa det här med mobilbloggning idag, och de stod att man skulle testa med att skicka ett mms till sig själv först. Vet inte om det var alla mina tester eller endast den lyckade som kostade pengar, men 10 av mina 40 kronor försvann från mobilen. Haha. Har någon en aning om vad comviq kompis mms kostar? För kostar det verkligen tio kronor så har jag nog inte råd med mobilbloggning, iaf inte kontinuerligt.
Imorgon har jag gympa första lektionen och därefter Etik & Livsfrågor, sen slutar jag :) Fy så underbart. Jobbar dock vid 4 men slutar vid halv 12 så funderar på att ta med lunchen hem ( äter på restauranger med skolmatkort) och försöka göra någon nytta här hemma. Kanske fixa klart det där med historian eller något! :)

Ne, nu ska jag borsta annsiktet och tvätta tänderna ;)
Sov så gott och dröm sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0