God natt!

Datumet: 2008-01-16 Tiden: 22:36:58

Nu ska jag hoppa i säng. Nicole och jag har kört fia med knuff 5 gånger denna kväll, det var otroligt jämt men hon vann den sista så det blev 2-3. Man gratulerar ;)
Hoppas på att jag kan följa med Kusinen ut imorgon, men är inte säker på att jag har skor som är vänliga för min häl just nu ;/ Det kanske är bättre att låta den läka så jag är ute så fort som möjligt igen :)! (med nya skor dåda)

Histora läxan är klar iaf :) så det känns skönt. Ska bara maila den till min hotmail och så är jag klar!
Vet som sagt inte hur jag gör imorgon bitti, men lika bra att gå och sova nu så får jag antingen en extra timme sömn, eller iaf inte jätte lite sömn om jag nu går iväg.

Hoppas ni har haft en underbar dag och att ni sover gott på de :)
Kram så länge

Ps: var så kul när människor började kommentera, så sluta inte med de :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0