God natt!

Datumet: 2008-01-19 Tiden: 01:11:32

Detta blir nog mitt sista inlägg för kvällen :) Har haft otroligt mysigt med tjejerna, spelat TP, spelat romi och sjungit singstar så halsen har blivit skrovlig ;) Det kommer in bilder på detta imorgon.
Nu ska vi kolla på Next, och tjejerna sover över här sen, alla förutom en som gick på bio vid nio, men det blir mys, vi har inhandlat god frukost till imorgon med.

Nu har den nya headern kommit iaf.
Var den bättre än den gamla?

Ny


Gammal


Ne nu ska jag slå mig ner i soffan emd resten av co. Hoppas ni haft en härlig fredag och att ni sover gott :)
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Anne

Den gamla var snyggare enligt mig, men den nya var inte ful :)

2008-01-31 @ 22:18:57
URL: http://trasdockan.tjejsajten.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0