Här är det lugnt

Datumet: 2008-01-02 Tiden: 14:20:21

Fick precis reda på att Pojkvännen blev inbjuden till kalaset hos moster. Hon hade varit och handla och när hon såg honom så bjöd hon över honom! Himla gulligt tycker jag, och mysigt för mig att ha med honom. Hon tycker väl att han är en del av våra släktmiddagar numera :) haha, det glädjer mig.

Säsongen på Friskis har redan börjat så köper ett kort snarast antar jag :) Ska bli kul att gå och träna där med tanke på att mina tjejer kör på med träningen där med.

Otroligt lugnt på jobbet. Har nästintill inget att göra nu heller. Får väl sitta och vänta på posten antar jag, men den kommer inte förrns om över en timma! Tycker nästan det är skönare med för mycket jobb än för lite, men allra bäst är ju lagom! Tiden går ju så otroligt segt när det inte finns något att göra!

Men men nu ska forsätta med att ha det lugnt!
Tjingilling så länge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du nåt tips om man känner sig lite nere? :)

2008-01-02 @ 14:26:15
URL: http://louiiize.blogg.se
Postat av: Anonym

ja det kanske vi kan göra :)
Har du msn?

2008-01-02 @ 15:11:20
URL: http://louiiize.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0