helloj ;)

Datumet: 2008-01-27 Tiden: 15:10:21

Nu har jag lite tid över... Har precis varit på willys med mor och lillebror och handlat hem massa mat och sådant, sen även min favorit: Te! :)

Igår var jag som sagt på middag med pojkvännen och N, kanske kan lägga upp bild från det sen, och det var jätte mysigt :) Vi beställde in tre olika sorts kyckling. Alltså, kyckling med olika gryttillbehör osv. Till det hade vi nan bröd och ris :) Smaskigt kan jag lova! Men glömde dessvärre totalt bort att tänka på vad restaurangen hette, till dig som undra. Ska se om någon av de andra minns.

Efter restaurangbesöket så åkte vi tre hem hit för att kolla på film :) Vi såg en med namnet Black Book, som handlade om nazisternas invasion av Holland, i det stora hela. Jag tyckte den var bra, men troligt lång, hela 2 timmar och 20 minuter.
Iaf så skulle vi kolla på Good luck Chuck efter denna men alla blev så trötta och somnade så jag stängde av den och så gick vi och la oss :)

Pojkvännen gick till jobbet imorse, så kollade på filmen med N som jag skrev, och bara tog det lugnt :)

Ja, mer än så har jag inte hunnit under dessa "upptagna" dagar.
Nu ska jag väl börja plugga till ett prov, igen, som vi har på torsdag om medeltiden. Sen ska jag även hjälpa mamma lite i tvättis. Och har heller inte glömt att jag ska ta bilder på fynden, så ha tålamod, de kommer :)
Har ni haft en trevlig helg iaf?

Kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0