Helloj

Datumet: 2008-01-29 Tiden: 20:00:18

Gud så skönt, fick gå tidigare från jobbet än vad det var tänkt. Skulle ha slutat åtta men föräldrarna var hemma redan vid kvart över sju, så jag hann hem perfekt till Gossip Girl :) Måste varit otroligt snäll eller något med tanke på hur många som har släppt iväg mig för tidigt. Förrst på gympan, sen skoldagen, sen jobbet :) Annars kanske jag helt enkelt bara har haft kul. Programet börjar ju när som helst, men tänkte bara lägga in bilder från restaurangbesöket från i helgen:

  

 Bild på Nicole och en på min otroligt hungriga pojkvän och jag, hahah, det tog faktiskt ett bra tag innan maten kom in ;)
Ne nu börjar det! kram på er så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0