Hemma

Datumet: 2008-01-25 Tiden: 21:44:46

Ooh ja, filmen var riktigt bra enligt mig! Innan ni hinner fråga ;) Men så gillar jag ju även filmer med lite "gammalt" i sig, med de präktiga klänningarna och de fina håruppsättningarna. Ett klädesplagg som direkt blev en favorit i denna film är den gröna klänningen Keira Knightley bar i några scener i filmer:

  

Tyckte den var helt underbar!

Faktum är att jag gick och shoppade lite efter bion med :) En svart "tunika-topp" och två långklänningar.. hmm, jag vet. Långklänningar på mig? som också är ganska kort? (eller ska man säga jätte kort?) Ja men jag gillade dem helt enkelt :) Kändes kul att köpa något nytt och annorluna. Och det kanske blir som så att jag syr upp dem med, inte själv asså men ni fattar.
Kan lägga upp bild på det här senare idag eller imorgon eller så :)

Nu vet jag dock inte vad jag ska göra resten av kvällen, inte hittills iaf.
Kanske se 28 dagar senare sen när den kommer vid 1 tiden, om jag är vaken. Har nämligen sett tvåan men inte ettan så tänkte att det kanske var dags :)

Någon som är intresserad av en ny design? Hojjta till isf :)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0