Julen ska städas ut!

Datumet: 2008-01-13 Tiden: 12:46:34

Idag är dagen då alla julsaker ska tillbaka till källaren igen! Hade tydligen sagt till mamma, när vi packade upp grejerna, att jag skulle göra det med sorgen i hjärtat. Haha, jadu ibland slänger jag ur mig grejer! Men tycker det är lite tråkigt, men samtidigt är det enklare att välkomna våren då, och vem vill inte ha vår :)?

Jag och S, pojkvännen, slängde pepparkakhuset igår iaf. Haha. Har ni någonsin byggt ett pepparkakshus? Det är faktiskt otroligt svårt. Våran fick bara en långvägg :( Den andra ramla bort, ja ni ser ju på bilden själva hur fin den är! Den ena väggen ramlade dock bort efter bilderna :( trots att vi dränkte den i alla världens glasyr.
Det jag vill komma fram till iaf är att jag beundrar verkligen er som lyckas med att få till ett fint hus!

  

Tabbade mig igår och sjöng "Nu är glada julen slut slut slut, pepparkukset kastas ut ut" :(

Kommentarer
Postat av: Lexie

svar: Tack så mycket :) fin blogg! :D

2008-01-13 @ 13:06:38
URL: http://musicofc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0