Lördag

Datumet: 2008-01-05 Tiden: 11:47:43

Godmorgon! (godmorgon är väl egentligen fel ord med tanke på att jag varit vaken i ca 3 timmar)

Har ni sovit gott? Jag har iaf sovit super, sov hemma hos pojken min :) Igår möttes vi iaf upp inne i stan, men jag blev så förbaskat hungrig att jag var tvungen att få något att äta! Så vi gick och åt. Nachos tallrik + kycklingsallad. Våran special beställning när vi äter tillsammans :) Vi delar nämligen på båda rätterna då vi båda är sådana som skulle må illa efter en hel nachotallrik.
Efter maten gick vi och köpte biljetter till Guldkompassen, och så köpte vi lite pepsi max som vi kunde kombinera med de köpta godiset. :) Sen var det bio som gällde! För att vara en sådandär barnvänlig fantasyfilm så får den faktiskt riktigt bra kritik från mig. Det enda tråkiga var att slutet inte riktigt var slutet, då det tydligen ska vara en triologi. Men annars har jag nog inget att klaga på.
Efter bion åkte vi förbi mig för att jag skulle kunna tvätta annsiktet och borsta tänderna :) HAHA, och sen åkte vi hem till honom och sov där. Somnade rätt snabbt, var helt slut.

Imorse vaknade vi upp som sagt vid ca 9 tiden, och sen har vi bara legat och dragit oss i en och en halv timma innan han var tvungen att åka till jobbet.

Så detta mina kära läsare är anledningen till den dåliga uppdateringen igår :) borta så himla mycket just nu känns det som, men det kommer vara mer inlägg sen igen!

Nu måste jag duscha och fixa mig lite, så detta inte endast kommer bli en hel sunkdag. Men skriver lite mer sen.
Kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0