Måndag

Datumet: 2008-01-28 Tiden: 07:49:53

God morgon!

Ja, nu har ännu en vecka kommit och skolan börjar på nytt igen :) haha.
Har ni sovit gott iaf? Jag har sovit bra, dock trodde jag inte att det var alarmklockan som ringde imorse, utan något helt annat. Vad detta "helt annat" skulle ha varit hade jag dock ingen aning om. Men upp kom jag iaf när jag hörde mamma nämna att det var frukost :)

Ska klia iväg om ett tag. Har hållt på och exprimenterat med mobilen på morgonen. Nagellacket gick ju sönder igår och det hade fastnat runtom den lilla spaken i mitten av telefonen. Men lyckades fixa det iaf!

Idag har jag skola fram till tre och därefter är det jobb som gäller. Sen är det bara hem och äta mat och så ska jag nog iväg på ett Core pass med N på friskis :) Vi ska nämligen köpa gympakorten idag, fy så skönt de ska bli!
Anmälde mig till modern dans igår med, sen får jag se vad den andra dansklassen blir för något. Känns iaf väldigt härligt att få börja med den efterlängtade träningen!

Hoppas ni alla får en bra dag iaf,
nu måste jag börja göra mig iordning.
Kram så länge!

Kommentarer
Postat av: jelena

God morgon!

2008-01-28 @ 07:54:27
URL: http://jelenas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0