Mother and daugther time.

Datumet: 2008-01-25 Tiden: 17:13:44

Hej allesammans :)
Sista No lektionen idag blev inställd trots allt, allt för få dök upp! Läraren var inte speciellt glad pga detta så han lade ner hela lektionen istället, men men.
Åkte förbi pojkvännen en snabbis efter och kollade lite på hans foton från Thailand, fy så vackert! Nästan så man har lust att ta en sista minuten och sticka imorgon... men sen så var det ju det där med pengar. haha.

Nu ska jag iaf äta lite mat tillsammans med mamma, sen ska hon och jag på bio, själva :) Ska bli ubermysigt. Blev så glad av att hon fråga. Vi är nämligen ensamma i helgen, lillebror är hos sin pappa och syster i Sala, så då tyckte hon att bio passade bra, och det tyckte jag med! Var länge sen vi var på bio tillsammans faktiskt. Det lutar iaf åt försoningen, men får se om vi ändrar oss i sista minuten :)

Har ni något skoj planerat för kvällen då?
Kram så länge, skriver när jag är hemma igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0