Nyårsbilder

Datumet: 2008-01-03 Tiden: 21:54:32

 
  

Tyvär hade jag ingen helkroppsbild från nyår, konstigt nog. Inte om ingen annan har det på sin kamera, lägger in det senare isf. Hade en fluffig "glansglittrig" tunika topp, svarta leggins och silverstrumpor.
Första bilden får ni se vad jag fixade med håret :) Tyckte det var otroligt skönt då mitt hår kändes så mycket tjockare.
Andra bilden är på sminkningen. Dåliga kvalite, tagen med mobil, men när jag tog med digital så syndes inte "skuggan" lika bra.
Tredje bilden är på tolvslaget och en bild på min första nyårskyss :)
Fjärde bilden är faktiskt den bästa bild jag fick på nå fyverkeri från vår balkong :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0