Onsdag

Datumet: 2008-01-09 Tiden: 07:07:48

God morgon allesammans!

Allt bra med er? För mig är det minst sagt en snurrig morgon. Ända sen jag vaknade i morse har allt snurrat omkring så mycket att jag nästan ramlat in i kylskåpet! (ren sanning) Jag kan nästan sätta mitt finger på att det är såhär hundar känner efter att ha jagat sin egen svans! Men har faktiskt ingen aning om vad min snurrighet beror på. Får hoppas på att jag inte är på väg att bli sjuk!
Inatt hamnade jag på aktiva listan här på bloggen. I min dröm alltså. Haha, skumt att drömma om en sådan sak, men men sådan är jag :)
Ska rulla iväg till skolan om ett tag. Vet dessvärre inte exakt när jag slutar. Antingen 10 i 3, som jag ska denna termin. Eller så är det som så att denna termin "inte börjat" riktigt än när det gäller matten och då kan det vara så att jag har matte fram till fyra. Hoppas inte. Har ju redan fått slutbetyg så det känns lite dumt ;/

Efter skolan ska jag och hämta småtjejerna och sen jobbar jag fram till 6 någon gång. Hoppas att de möter upp mig med kramar på dagis istället för trots idag :) som de lovat.

Men men, nu måste jag snurra vidare och försöka lista ut varför det snurrar.
Ni får ha en toppendag så länge! Kram på er.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad mysigt :)
hur mkt får man betalt?

2008-01-09 @ 07:10:09
URL: http://louiiiiize.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0