Onsdag

Datumet: 2008-01-30 Tiden: 08:18:28

God morgon allesammans! Har ni sovit gott?
Jag har sovit bra faktiskt, men fortfarande lite trött, men vem blir förvånad av det? haha. Tar ju mig upp iaf så det får jag vara glad över.
Ska snart väcka lillebror och servera frukost, ska bara fixa mig iordning lite till först.

Idag blir det inte någon lång skoldag. Har bara Historia, Mentor och Religion. Så slutar lite innan tre vilket verkligen känns jätte härligt! Efter skolan ska jag hem och fortsätta plugga tills provet imorgon om medeltiden. Som tur är har jag sovmorgon imorgon med så det blir några extra timmar fram mot kvällen om det behövs :)

Vill bara säga att jag tycker det är kul att allt fler lämnare ett spår bland kommentarerna. Delvis för att man kan se vilka som kikar förbi, istället för bara en ynka siffra, men även för att det på något känns lite roligare att skriva när människor läser :) Så tack!

Ne nu ska jag göra allt som måste göras :)
Ni får ha en underbar dag så uppdaterar jag senare.
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: weronica

svar; godmorgon och ha en trevlig dag :D

2008-01-30 @ 12:04:06
URL: http://hedvaalls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0