Pluggning

Datumet: 2008-01-21 Tiden: 18:58:03

Hej alla glada :)
Fick sluta lite tidigare från jobbet idag så var hemma till 20 i 6 och har ätit middag och vilat mig en stund i soffan, men nu är det bara sätta igång att plugga igen! Måste ju bli klar med hemskriviningen.
Imorgon bitti står det gympa på shemat, och kanske promenad innan det om det är bra väder, och då blir det handboll, haha. Är väl inte sådära speciellt duktig på just handboll av någon anledning. Visst funkar det men det har tagit sin tid :) Körde lite i spanien i somras med så det är väl det som har gjort mig lite bättre!
När jag gick i högstadiet så kommer jag ihåg hur peppande min klass var, haha. Så fort jag bara nuddade bollen så fick jag höra "bra kim" trots att den inte ens kom på andra sidan nätet. Men hade väl helt enkelt en gullig klass :)

ne nu ska jag sätta igång med pluggandet. Får hoppas på att bli klar idag :)
kram så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0