Så kär så :)

Datumet: 2008-01-03 Tiden: 15:03:49

Jag har nog världens mest underbaraste pojkvän! Jag tror faktiskt det, på rikitgt! För mig är han det. Kan knappt fatta att det snart har gått ett helt år sen den dag då vi blev tillsammans. Tiden har gått sjukt snabbt, men det är ju så det är: Tiden går snabbt när man har roligt, och jag har verkligen roligt tillsammans med Honom. Idag är det tio dagar kvar till vår 1 års dag. Hitills har vi gjort en hel mysigt på "våra dagar", bland annat middagar, biobesök och chokladmuseeum, så vi får se vad som händer på denna.

Funderar på att skriva lite om hur vi träffades. Något som många anser vara en ganska lustig/gullig historia. Funderar på att möjligtvis lägga upp den isf den 13, som just är Dagen, om det inte blir av innan. Får se.

Iaf så är jag sjukt lycklig att jag har någon så underbar som han!
Önskar verkligen alla detta, att finna någon som man trivs sådär otroligt bra med att man inte vet vart man ska ta vägen ibland! Nytt år, nya tag singlar! Det finns en soulmate där ute för alla!

Kommentarer
Postat av: Minna

åh mopsar är så söta :D

2008-01-03 @ 17:18:52
URL: http://puuccii.blogg.se
Postat av: Anonym

åhh va sött :)

2008-01-03 @ 23:14:34
URL: http://louiiize.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0