Tisdag

Datumet: 2008-01-08 Tiden: 11:02:10

God morgon!


Sitter i skolan nu och har Etik och Livsfrågor lektion så tänkte bara skriva ett snabbt inlägg. Hoppas allt är bra med er (?), men mig är det väl ganska funktionellt, med tanke på att det är första skoldagen.

Min kropp strejkade imorse som jag anade, men jag kom upp tillslut iaf, 45 min innan jag skulle gå hemifrån (vilket är otroligt ovanligt för mig) Behöver min långa morgon med min väl förberedda frukost och allt sådant. Men jag överlevde ju iaf :)

Just nu sitter jag och ska skicka iväg mitt första mail till en italiensk elev. Vi har nämligen et etwinning projekt som går ut på att vi båda tar reda på fakta om samma yrke, fast i våra "egna länder". Det kan ju bli intressant :)

Har lunch vid halv 12 och därefter håltimme fram till spanskan som börjar vid två. Sen är det jobbet som väntar därefter! Har ni något kul inplanerat idag? Eller ska ni också bara slita? Haha.


Ha en bra dag iaf!

Kram


Kommentarer
Postat av: Danni

etwinning projektet lät intressant :)

2008-01-08 @ 12:45:39
URL: http://miumiu.blogg.se
Postat av: Cecilia

Ahaa. Nej då vet jag inte, Engla har ju tagit hjälp med sin också så det är väl ett proffs som gjort den:)

2008-01-08 @ 15:22:27
URL: http://ceccci.blogg.se
Postat av: Anonym

Det blir plugga för min del :)
Vad jobbar du med?

2008-01-08 @ 16:17:31
URL: http://louiiiiize.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0