Tisdag

Datumet: 2008-01-15 Tiden: 11:08:03

God morgon allesammans :)

Försov mig riktigt ordentligt imorse. Vaknade 30 minuter innan jag skulle åka iväg till gympan! Han dock få i mig frukost, tvätta ansiktet och klä på mig på tjugo minuter så stod och stampa vid ytterdörren redan innan jag skulle gå.

Just nu har jag Etik & Moral och ska föra en etisk beslutsplan angående dödshjälp, vilket jag finner är ett otroligt intressant ämne, och tror att hela uppsatsen kommer bli väldigt lärorikt för mig :)


Ska snart iväg på lunch, men stannar nog och äter istället för att ta med mig maten hem, är otroligt hungrig!


Skriver lite mer senare.

Ha det bra så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0