Tisdag

Datumet: 2008-01-29 Tiden: 07:00:38

God morgon!
Har ni sovit gott? Jag har sovit okej, alldeles för lite. Min kropp låg och strejkade ett bra tag innan jag kom på benen. Nu har jag iaf precis ätit frukost och ska snart packa ihop grejerna till gympan, handboll idag igen, och sen ska jag nog röra på mig.

Idag har jag skola fram till tjugo i fyra, därefter är det jobb från fyra till åtta. Men andra ord kommer det vara rätt dålig uppdatering, kanske att jag hinner skriva lite i skolan. Måste hem och försöka plugga lite efter jobbet med. Är dessvärre ganska slut och skulle hellre lägga mig ner i sängen och sova bort denna dag. Men så funkar det ju inte ;)

Hoppas ni får en toppendag iaf :)
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: malin

jo ja har sovit gott:) hoppas du orkar med dagen :)

2008-01-29 @ 09:37:23
URL: http://prinsesses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0