Torsdag

Datumet: 2008-01-10 Tiden: 09:12:19

Gog morgon :) Det var något problem med blogg.se för mig igår, så kunde ej komma in :(
Här nedanför så är iaf inlägget jag skrev, kopierad för orkade inte skriva om allt.
Ska snart kila iväg till skolan. Har etik och livsfrågor nu första lektionen :)

Hoppas ni får en superbra dag iaf :)




Nu måste jag nog säga natti natti faktiskt. Börjar dock 10 imorgon så ska inte upp förrns vid 8, men tänkte försöka ge mig själv lite mera sömn denna natt, så jag känner mig riktigt utvilad.
Pratade med S (pojkvännen) ett bra tag för en stund sen och vi diskuterade våra planer kring vår 1års dag som vi har i helgen :) Det ser mysigt ut iaf! Tror vi ska ha en middag här hemma först med förrätt, varmrätt och efterätt dagen innan 1års dagen. Sen ska vi bara allmänt lyxa till det så gott det går :) Han jobbar dessvärre på vår dag, men när han slutat så ska vi nog gå och se på bio! Det blir nog en 7 bio då det är skolan dagen därpå (måndag). Det var även därför vi planerade in middagen på lördagen. Hade egentligen en hel del planer innan detta bestämdes, men jag tror de gick lite över styr och saker blev lite väl dyrt. :$ Men det blir ändå mysigt och spendera pengarna på de små detaljerna som ändå blir märkbara. Längtar jätte mycket!
En "berättelse" om hur vi träffades kommer upp sen med, så håll ögonen öppna :)

Ne, nu ska jag borsta tänderna och mysa ner mig pland mina täcken och kuddar!
God natt och sov så gott!

Tack till er som läser min blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0