Torsdag!

Datumet: 2008-01-31 Tiden: 08:35:45

God morgon allesammans! Sovit gott?

Fan jag känner mig riktigt nöjd med natten faktiskt. Trots att jag gick upp en timma tidigare för att hinna plugga. Skalpigt utvilad och allt annat sådant ändå :)
Idag är det dagen för provet och håller tummarna för mig själv! (hjälp gärna till, haha) Men det kommer väl gå bra ändå. Har ju även en så otroligt stöttande pojkvän som alltid säger att jag kommer klara alla prov och hur bäst jag är och det lyfter humöret må jag säga, även om han kanske inte är helt allvarlig om bäst biten, haha :)

Ne, nu sitter jag ju här och pluggar iaf. Men måste packa ner lite grejer och sådant också så att jag inte sitter här fram tills minuten före jag ska gå :)

Nämde ju tidigare att det är en skidresa pågång med skolan. Trots att jag älskar skidor så var jag inte speciellt förtjust i tanken på grund av vissa omständigheter, men sen så pratade jag med söta E ( :D ) igår och nu överväger jag ännu en gång om jag ska åka eller inte. Får se, men överväger det iaf. haha.

Ne nu ska jag börja få lite nytta gjort.

Kram på er alla så länge, och ha en toppen dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0