Uppdatering

Datumet: 2008-01-12 Tiden: 18:41:58

Hej alla glada :)

Är hemma nu igen efter en lång dag på stan! Tänkte köpa en ny mössa som jag hade hört fanns på lindex, men väl där betalade pojkvännen för den, söt som han är. Så nu har jag den iaf :) och är jätte glad, lägger in bild på den senare.
Har varit och ätit lite lunch, gått i affärer och fikat, och nu är jag som sagt hemma. Håller på och gör mig iordning för kvällen :) Pojkvännen kommer ju över och sen ska vi laga och äta middag och sådant mys! Med andra ord kommer ha en lugn och underbar kväll tillsammans med en av mina absoluta favortier!

Verkade som om de flesta är lika lost som jag när det gäller sidvisningar och unika besökare. Men om det är någon som vet så kan ni gärna få sprida lite kunskap till oss andra som hamnat efter! :)

Ne nu ska jag fortsätta fixa mig. Han är väl på väg snart antar jag och vill vara klar när han kommer.

Kram på er, och ha en underbar kväll!


Kommentarer
Postat av: D

unika besökare innebär hur många OLIKA ip-adresser som besöker din blogg varje dag, dvs hur många olika personer som besöker den.

antal sidvisningar visar hur många gånger din blogg blivit besökt den dagen, om en ip-adress besöker tre gånger räknas alltså alla tre gånger in här medan den ipadressen bara räknas in en gång i unika besökare. :)

2008-01-12 @ 19:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0