Uppdatering

Datumet: 2008-01-19 Tiden: 20:27:10

Nu är pojkvännen snart här iaf, så det är skönt. Helt tomt nu så försöker bara sysselsätta mig så gott det går. Har fortfarande lite svårt för att vara ensam.
har setat och kollat på dansvideos på youtube, o fan vad jag blir sugen på att dansa igen :( Saknar dansen något enormt just nu. Ska nog gå på modern denna termin iaf, så det blir någonting! Har endast dansat just modern 1 gång förr, men tyckte verkligen om det. Får liksom ersätta baletten lite. Hiphop och dancehall, jo det kanske går att hitta en ersättare till hiphop, men dancehall? jag vet inte. Känns bara så skumt när det blir så lite när jag är van med att det ska vara dans flera gånger i veckan. Liksom som en del av veckoplaneringen. Det kanske bli någon månads dans i juni med min gamle tränare iaf, ser fram emot det! Älskar dans sjukt mycket helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aa gärna :) sedan skulle jag vilja designa om min blogg, emn ja kan ju säga till dig när ja bestämt hur jag vill ha själva designen kanske?

2008-01-20 @ 12:10:36
URL: http://louiiiiize.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0