Utmaning

Datumet: 2008-01-30 Tiden: 17:15:51

1.Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?

på jämställdhet mellan män och kvinnor.
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Ingenting :(
3. Vad var det senaste du såg på tv?
Gynnings program
4. Vad är de roligaste du hört idag?
Nu när jag tänker efter så har jag nog inte hört något speciellt kul. så trisst!
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Radion som står på i köket
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
När jag gick den korta promenaden mellan tåget och hemmet efter skolan.
7. Vad hittade du på innan du började svara på den här undersökningen?

Pluggade, pluggade och pluggade igen
8. Vad har du på dig?
Rosa mjukisbyxor och svart kofta :)
9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Ja, drömde ganska mycket tror jag. Men denna gång följde inte drömmarna med mig ur sängen.
10. När skrattade du senast?
När jag skämtade med läraren idag.
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Tavlor och bilden på barnen i familjen :)
12. Har du sett något konstigt på sistone?
Såg en mumie för ett tag sen!
13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Den funkar väl som paus i pluggandet så det är väl bra.
14. Vilket är det senaste youtube klippet du såg/lyssnade på?
En parodi av Scooby doo.
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Guud, vad skulle jag inte köpa är snarare frågan, och det är väl en MCdonalds måltid.
16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Jag måste stänga min dörr när jag sover, är rädd för att se någon gå förbi utanför.
17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Att människor skulle vara lyckliga. Jag tror allt annat skulle lösa sig med då.
18. Tycker du om att dansa?
Jaa! Älskar att dansa.
19. George Bush?
Ingen kommentar.
20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Gud så svårt! Om det var en pojke.. hmm. flicka... jag vet faktiskt inte!
22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Ja, men mer under en kort period. Att göra det för evigt är inte något jag överväger "lika ofta"

23. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
De första som hinner :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0