Whoohoo!

Datumet: 2008-01-29 Tiden: 10:20:37

Kom nyss från gympan, där jag gav gärnet!, och fick reda på att jag slutar efter lunchen! Gissa om jag är glad, fy fan så underbart. Hinner hem en stund så ska nog plugga, vilket ger en otroligt lettnadkänsla då jag endast trodde jag skulle få någon halvtimma till detta ikväll (samt morgondagen men ändå) + att jag hinner vara hemma en stund istället för att bara den korta halvtimman eller vad det blir ikväll innan jag går och lägger mig.

Härligt att dagen fick en sådan vändning, för det är precis vad det känns som. Var helt nere och seg imorse, men nu känns det bra mycket bättre! Det blir mer uppdatering med :) Någon bild säkert också, så håll utkik.

Kram på er goa läsare!


Kommentarer
Postat av: malin

jo jag vet:) bra att du känner att du mår bättre nu:)

2008-01-29 @ 10:43:12
URL: http://prinsesses.blogg.se/
Postat av: malin

haha jo precis :)

2008-01-29 @ 11:38:12
URL: http://prinsesses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0