....

Datumet: 2008-07-18 Tiden: 08:18:32

Jag är för exhalterad för att komma på en vettig rubrik!
Igår skulle jag ju möta upp pojkvännen för en fika och lite handling på x, trodde jag.
Jo handla gjorde vi, men när vi sedan skulle ta en fika blev jag minnst sagt chockad.

Vi gick in på Hair science och (ungefär) såhär löpte konversationen:
Jag: Vad ska vi göra här?
Sam: Jag måste hälsa på min moster.
Jag: Jaha (kollade runt för att se henne, men såg inget och sa:) men kolla när hon har tid då.
Sam går fram till "kassan".
Frisören: Har ni bokat tid.
Sam: Japp, på Sam. Eller Kim Engström kanske det står.

Min underbara älskade pojkvänn!! Han hade han bokat tid för klippning och slingning då han visste att detta vad något jag hade planerat att göra efter sommaren. Gissa om jag blev glad? Slingade håret för första gången i mitt liv igår :) Om man bortser från tio röda slingor i 10 års åldern.
Klockan började bli mycket och vi var hungriga så vi gick och åt. Han hade även andra planer för gårdagen men klockan blev för mycket så vi ska ta det en annan dag (berättar mer om det då). Men en sak hann vi med iaf: köpa te. Jag fick välja ut tesorter på påse och valde 5 helt ljuvliga sorter och en ny stor sådan där skopa som matchar till mina stora koppar. Det var verkligen pricken på i:et :)

Ibland är du nästan läskigt perfekt Sam!


PS:
Sandra läser du detta så säg inget till mamma ;)

Kommentarer
Postat av: Cicci

Åh vad gulligt ! Hoppas det blev fint :)

2008-07-18 @ 13:39:13
URL: http://ciccidahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0