FÖR JAG HAR SOMMARLOV :)

Datumet: 2008-06-12 Tiden: 00:31:32

Hej på er allesammans!
Hoppas ni har haft en underbar dag.

Det första som hände mig imorse på väg till skolan var att jag fann en harunge i nöd, bokstavligen talat. Den hade gömt sig i en buske och var helt galen/skräckslagen då skatorna väntade på den utanför. Jag sprang upp för att hämta vantar så jag kunde få ut den och ringa något djurskyddsgrej. Dessvärre funkade inte detta som jag hade hoppats. Tycktes höra den när jag var tillbaka, men sen har jag ingen aning om var den tog vägen. Stackars lilla hare :(
Tog hand om två harar förr i tiden också under en kortare period.

Hur som helst. Idag fick jag reda på att jag lyckades med min uppsatsskrivning i Svenskan och min lärare kommer ge mig MVG i slutbetyg. Helt underbart! De flesta av mina betyg är mer eller mindre bekräftade nu, alla förutom gympan. Det lät iaf bra när jag talade med honom, men vill ha det bekräftat. Har iaf fått goda resultat, så det känns bra!

Nu är det bara att vänta på att pappret kommer hem så jag får det skrivet framför mig vad jag får i idrott. Fick pris för min närvaro också :) Ganska skoj. Mitt hårda arbete lönar sig!

Idag har jag iaf spelat bowling som jag sa. Gick rätt bra för mig, så jag är nöjd med min insatts :) Sen var jag med Sam i stan och kollade priser för hyrbilar inför Halmstad. Nu är vi hemma hos mig och har spelat spel på datorn och ska sätta oss och kolla på "Alvin och gänget" med lite gott att smaska på :)

Hoppas ni sover gott!
KRAM

Kommentarer
Postat av: Malin

skönt med sommarlov :D

2008-06-12 @ 12:41:33
URL: http://malinsh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0