Fredag den 13

Datumet: 2008-06-13 Tiden: 10:00:55

God morgon :)
Idag är det 17 månader för mig och min sötnos, tänk va snabbt tiden går!

När jag låg i min säng igår(idag) efter att ha kommit hem från Nicole så kröp det en fet jävla spindel på väggen. Pratade med Sam i telefon och allvarligt talat så greps jag av panik. Ingen sådära "åh en spindel, aah" utan tårar och hela köret. Låter fett larvigt men äcklas något otroligt av dem.
Fick gå in och väcka mamma men när hon kom var den borta. Hade ingen aning om var den tagit vägen, så jag sov på soffan i natt. Klarar inte av att sova i närheten av en spindel. Är rädd för att jag ska vakna med den i min mun eller ha den krypandes på mig. Genomsökte mina sängkläder sen blev de soffan för mig i natt. Förbannade spindel.

Just nu sitter jag och kollar på "how she move" med datorn i famnen. Ska nog träna sen också. Fjärde gången denna veckan isf, känns uber skönt! :))

Skriver mera sen!
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0