God morgon bloggen!

Datumet: 2008-06-12 Tiden: 09:49:41

Har nyss vaknat, trots den sena kvällen igår. Lillebror har ju sommarlov han också och mamma var tvungen att jobba veckan ut trots det. Så jag agerar med andra ord barnvakt.
Dessvärre ser de ut som att lillebrors planer för dagen mest innehåller saker som tv, tv-spel, dator och slapp. Själv vill jag känna av sommarlovet och göra annat än bara sådant! Vi får helt enkelt se vad som händer med dagen.

Sam ligger fortfarande och sover. Smög upp utan honom. Jag somnade mitt under Alvin och gänget igår så jag får allt kolla klart på den idag eller något istället. Tycker att den verka rätt mysig iaf :)

Vad ska ni ha för er idag?
Kramar så länge!

Kommentarer
Postat av: Malin

hoppas du får en bra dag :D

2008-06-12 @ 12:41:22
URL: http://malinsh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0