Hemma i sthlm igen!

Datumet: 2008-06-26 Tiden: 17:58:02

Hej där:) Hoppas allt är bra med er!
Är som sagt hemma i stockholm igen och nu letar jag som en tok efter en sista minuten resa. Det ser inte speciellt ljust ut inför morgondagen iaf men får hoppas på att det dyker upp något innan söndag. Börjar ju jobba där i början av vecka 28 så senare än det går inte.

Hur som helst så var hemresan både snabb och skön. Stannade upp för att äta lunch och ta en fika gjorde vi också :) Nu sitter jag hemma hos pojkvännen och väntar på att han ska bli klar så vi kan röra oss hem till mig för att lämna min resväska ;) sen ska gubben iväg och se på fotbollen så då får jag se vad jag hittar på!

Uppdaterar självklart med bilder senare!
Kram så länge!

Kommentarer
Postat av: D

hur mycket får resan kosta? ett tips är iaf www.ungdomsresan.se eller .com googla ungdomsresan

2008-06-26 @ 19:19:52
Postat av: D

hur mycket får resankosta? ett tips är ungdomsresan, googla det är intesäker på om det är .com eller .se efter

2008-06-26 @ 19:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0