Hemma nu..

Datumet: 2008-06-14 Tiden: 23:43:23


Gulliga Shilana hade märkt mina två cola light burkar, som de hade köpt till mig, så att ingen annan skulle ta dem :) Så gulligt!

Med halsonda och huvudvärk bestämde jag mig för att röra mig hemmåt. Skrek som en galning under matchen, så det förklarar ju halsondan. Det blev ingen grillning, då vädret var så osäkert, men tacos satt fint det med :)


Angående fotbollen: Trots Sveriges förlust så tycker jag att de spelade riktigt bra. Lite sämre dock i andra halvlek, men att klaga känns bara onödigt. Nu får vi bara hoppas på vinst inför matchen mot Ryssland. Ska köpa en sverigetröja inför den matchen också tror jag :) På tiden att jag skaffar någon.
För övrigt tycker jag att Ryssland gjorde ett riktigt snyggt mål i matchen mot Grekland! Men hoppas på att Sverige kan besegra dem ändå.

Nu ska jag nog slå mig ner i soffan brevid mamma. Får se om det blir soffan eller sängen som gäller i natt för min del. Har trots allt dammsugit varenda vrå och om den inte är på mitt rum borde den ha dött.. hoppas jag.

Hur har er kväll varit?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0