It's only you

Datumet: 2008-06-18 Tiden: 18:54:35

Hipp happ. Har varit rätt rastlös måste jag erkänna. Dock har jag laddat hem massa nya brushes till photoshop, så det var iaf kul! Hur som helst så har jag fixat mig iordning. Gjort benen lena, duschat och bara småfixat helt enkelt :) Det är ju inte långt kvar tills matchen börjar nu, är ni lika taggade som jag?
Nu är det bara att vänta in att pojkvännen blir klar så vi kan ordna inför kvällen.

Snart börjar vår semester tillsammans och det ska bli så sjukt mysigt :) Nästa vecka ska vi bila ner till Halmstad till pappa och co och jag riktigt ser fram emot allt det dära småfixandet innan. Handla inför resan och fixa picknick och musik :)  Veckan därpå åker vi förmodligen utomlands. Måste bara se till att finna en bra resa. Hur som helst så är jag säker på att vår gemensamma semester kommer bli toppen!

Vad har ni för planer?
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Maria

Sjukt snygga tycker jag =P

2008-06-18 @ 19:04:11
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Josiee

Tack sötnos! Hoppas du haft en skön kväll!Kram

2008-06-19 @ 00:44:28
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0