När morgonen försvann

Datumet: 2008-06-07 Tiden: 12:27:29

Hej på er alla glada :)
Jag hade rätt fullt upp igår, och när jag kanske hade kunnat slinka ner ett inlägg så var datorn upptagen. Men man kan ju inte alltid få som man vill. ;)

Hur som helst så var jag tillsammans med tjejerna inne på restaurangens dag efter allt solande med Nicole. Det var sjukt vad mycket människor det var där!
Efter kungsträdgården så rörde jag och Nicole oss hem till henne för att dona lite, och någon timma senare kom resten av companyt och så blev det lite mys på balkongen. Vid 20 i 2 kände jag dock att det var dags för mig att röra mig hemmåt så jag mötte upp pojkvännen och vi gick och la oss runt sådära 2.30.
Vaknade inte förrns halv 12 idag! Jag skullle ljuga om jag sa att jag inte greps av panik.. lite grann bara. Sova bort förmiddagen är ingen favvo hos mig direkt. Nu ska jag dock försöka ta till vara på den sista soltimman på balkongen, sen lovar jag att studentbilderna kommer upp!

Kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0