SÅ UNDERBART!

Datumet: 2008-06-10 Tiden: 13:29:43

NU är jag klar med allt skolarbete! WHOHOO!

Hur som helst. Vaknade upp 20 minuter innan jag skulle gå imorse så det blev otroligt stressigt. Åt frukosten på t-banan och kan lova att det var första gången på länge.
Uppsatsskrivningen gick nog bra iaf, och även den korta redovisningen av Falun Gong.

Nu är jag snabbt hemma för att snart åka in med lillebror till stan där mamma väntar - han har läkar besök. Själv ska jag nog kika in i någon affär under tiden. Börjar jobbet 4 så får använda tiden därimellan på bästa möjliga sätt.

Kommer hem vid 6 någon gång ikväll, så ni får höra mer av mig då :)
Kram så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0