Sleep well

Datumet: 2008-06-28 Tiden: 00:31:20

Har varit och tagit en fika med tjejerna inne i stan. Kom hem ganska sent för att vara mig och jag är dötrött, ska inte ljuga för er. Ville dock kolla lite snabbt på internett innan jag begav mig till sängen för första gången sen i lördags :) Saknat min säng trots allt.

Jag och pojkvännen tog en långpromenad innan vi gick skilda vägar och jag kan väl inte säga annat än att promenaden passade mig perfekt. Känner mig som en enda degklump när semestern sätter igång. Självklart är det underbart att njuta, men kombinerat med träning så blir sommaren perfekt! Håller ni inte med?

Sov så gott iaf och dröm sött!


Kommentarer
Postat av: Anchal

Åh, vad fin blogg du har !

2008-06-28 @ 03:41:59
URL: http://anchaals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0