Dagens klädsel

Datumet: 2008-05-27 Tiden: 19:14:53

Här är dagens klädsel - formellt klädd som det kallas :)
Samtliga plagg är faktiskt från H&M.

Sam och jag har pluggat och kollat lite resor. Vi har lite svårt med att bestämma oss, men när vi väl hittar en bra sista minuten sen så är det bara att slå till då helt enkelt!

Han har dragit iväg på träning nu så jag ska fortsätta med natur pluggandet. Skulle vara skönt att kunna allt rinnande ikväll så jag inte behöver plugga så mycket imorgon.

Har sovmorgon imorgon också. Börjar 10 iställer för kvart över 8. Riktigt härligt. Ska faktiskt unna mig att kolla på vänner nu om en kvart ;)
Vad ska du själv göra ikväll?






Kommentarer
Postat av: Anonym

:)

2008-05-27 @ 20:18:04
URL: http://dagarmedfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0