Dagens

Datumet: 2008-05-02 Tiden: 14:55:25

image318Dagens outfit kommer helt och hållet från H&M :) Mysigt va?

Har påbörjat klädrensningen och gör verkligen mitt yttersta i att rensa bort så mycket som möjligt. Rensning är egentligen det bästa sättet att få reda på vad man verkligen behöver. Hittills kan jag konstatera att en sådandär tajt mjukisdress skulle behövas (kastat en gammal som är för stor för mig nu) Samt något bekvämt att träna i.
Jag är en sådan som behåller 4 olika "okej" mjukisbyxor när jag inte har tillräckligt många som är "waow". Så nu kastar jag bort dessa 4 och ska se till att skaffa ett par trevliga :)

Dock ska jag lägga rensningen åt sidan en stund och skriva på uppsatsen som också fanns med i min "ska göra"- lista. Men det kommer säkert gå super.

Något annat som är nämnvärt är att jag är så förbaskat löjligt kär :) haha. Min pojkvän är bland det bästa jag vet. Och mina känslor blossar upp så enormt att jag knappt vill spendera någon minut ifrån honom. Min underbara fina Sam!

Hoppas ni också har någon som får er mage att pirra som min för det är tamejfan det bästa som finns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0