Denna klarblåa himmel

Datumet: 2008-05-06 Tiden: 07:17:33

God morgon läsare! Har ni sovit gott?
Jag har sovit bra mycket bättre än igår iaf så det gör mig glad :) Dock fick jag en hostattack imorse så jag tror inte att det blir nå jobb för mig idag heller, ingen gympa heller för den delen - som vi har första timmen.
Annars idag så måste jag väl fortsätta med pluggandet. Det är ju endast ca 5 veckor kvar i skolan så nu gäller det att ligga i ordentligt! Skulle vara hur skönt som helst att slappa men efter att ha krigat hela året så känns det dumt att lägga av nu! Vad ska ni hitta på idag?

Kommentarer
Postat av: maria

Ja, shit bara fem veckor kvar nu :)

2008-05-06 @ 15:01:22
URL: http://marialundqvist.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0