Det är tomt utan dig bredvid

Datumet: 2008-05-18 Tiden: 22:12:27

Ska nog gå och lägga mig snart och, som rubriken lyder, kommer det bli tomt att gå och lägga sig utan Sam. Söndagsnatten känns så tom efter två nätters spenderande tillsammans med honom, min fina Sam :)

Nicole kom över iaf, och vi var rätt rastlösa båda två, veliga och dana. Försökte kolla på film men det fanns ingen större koncentration. Lite kortspel blev det iaf, men sen var det dags för henne att gå hem och förbereda sig för natten. Ska nog också göra det nu.
image372

Fick blommor från pojkvännen i fredags, söt som han är. Tog tillfället i akt och lekte lite med kameran :) Men nu känner jag dock att sängen kallar. Skönt med lite extra sömn och kanske lite bokläsning innan jag somnar in!

Sweet dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0