Fredag

Datumet: 2008-05-02 Tiden: 11:43:11

Godmorgon allesammans :)

Idag har jag unnat mig själv en riktig sovmorgon! Pappa ringde vid halv 11 "Ligger du och sover" "Nej jag drar mig bara i sängen". Det där med att tro att man är vaken fast man inte är det har jag nog ärvt från syster min, så typiskt henne! Jag minns faktiskt inte om jag sov eller var vaken, konstigt nog.

Min ska göra lista idag:
- skriva klart analysen på mitt coach arbete (all analys som jag skrev sist sparades inte och det suger)
- Städa rummet
- Rensa bland mina kläder

Sen får jag se vad för skoj jag ska unna mig under dagen! Men där är några av mina "ska göra" iaf. Måsten vill jag inte kalla dem, då kryper kontrollfreaket inom mig fram och det vill vi ju inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0